مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : از مانژوکیچ تشکر میکنم؛ به بازی مثل این نیاز داشتیم؛ بونوچی؟ من مایل بودم او مقابل ما بازی کند

آلگری : از مانژوکیچ تشکر میکنم؛ به بازی مثل این نیاز داشتیم؛ بونوچی؟ من مایل بودم او مقابل ما بازی کند

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی پرگل شش بر دو مقابل اودینزه در هفته نهم سری آ در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مکس آلگری درباره پیروزی برابر اودینزه به پریمیوم اسپورت گفت:

 

پیروزی آسانی نبود ما در ابتدا یک گل دریافت کردیم اما به خوبی به آن پاسخ دادیم و به بازی برگشتیم، امشب برابر اودینزه دقایقی ضعیف کار کردیم اما با وجود ده نفره شدن باز هم به خوبی کار کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. ما به یک بازی فداکارانه و پرفشار مانند این نیاز داشتیم. تیم ما امشب بسیار محتاط و با دقت بازی کرد، ما به ماه نوامبر نزدیک می شویم و من معتقدم ما در آن ماه شرایط بهتری خواهیم داشت و به هماهنگی بیشتری می رسیم.

 

ماریو مانژوکیچ بازیکن تیم ملی کرواسی و باشگاه یوونتوس در دقیقه 25 پس از درگیری با علی عدنان و اعتراض به داور برای گرفتن کارت زرد، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. نظرتان چیست؟

 

به هر حال من قصد داشتم به مانژوکیچ در بازی بعد استراحت دهم در واقع من می خواهم از او تشکر کنم زیرا ما مجبور شدیم با رنج و سختی بازی کنیم. تا به حال ده نفره برای کسب پیروزی تلاش نکرده بودیم و اینگونه برای نتیجه گیری به درد و رنج نیوفتاده بودیم.

 

تفاوت این بازی و دو بازی گذشته تان در لیگ ؟

 

در دو بازی گذشته لیگ ما عملکرد خوبی داشتیم ولی با بدشانسی و کم دقتی امتیازات را از دست دادیم البته ما در دقایقی دربازی مقابل لاتزیو و حتی بازی امشب ضعیف کار کردیم درکل  ما به بازی ای شبیه به این نیاز داشتیم چون وقتی ما 10 نفر شدیم تیم خیلی بیشتر متمرکز شد.من قبلا هم گفتم که این یک لحظه کلیدی در فصل بود، زیرا این امر به ما اجازه می دهد تا به شرایط مد نظرمان نزدیک شویم. امشب یک نقطه منفی داشت و آن اخراج مانژو بود و ممکن بود این امر ضربه بدی به تیم ما بزند. سطح فنی ما در حال افزایش است و تیم ما هرروز هماهنگ تر می شود، مصدومان ما بزودی از آسیب دیدگی باز می گردند و مهم این است که به جلو برویم.

 

 

سامی خدیرا؟

 

حضور سامی در میانه میدان به میرالم نیز کمک کرده است. سال اول خدیرا با پوگبا بود و او وقتی لازم ببینید بیشتر رو به جلو بازی می کند مانند امشب، اما ما اکنون تیمی متفاوت هستیم و بیشتر به حمله فکر می کنیم.

 

یوونتوس چهارشنبه شب به مصاف اسپال می رود سپس در روز شنبه به مصاف میلان خواهد رفت اما میلان به احتمال زیاد لئوناردو بونوچی کاپیتان خود را به دلیل اخراج در بازی امروز برابر جنوا در اختیار نخواهد داشت، نظرتان راجع به این موضوع چیست؟

 

بونوچی هفت فصل در یوونتوس بود،اون انتخاب کرد که به میلان برود و ما به انتخاب او احترام می گذاریم. من دوست داشتم او درمقابل ما بازی کند زیرا همیشه رقبای قوی باعث پیشرفت بیشتر شما می شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: